Facebook oglaševanje

 

Pri ponujanju izdelkov, storitev in vsebin je najpomembneje, da informacije o njih pridejo do tistih, ki jih iščejo ali potrebujejo. Na spletu, kjer je v poplavi informacij in konkurence še težje izstopati iz povprečja je to še bolj nujno. In ker se vse več posla seli na medmrežje je potrebno zasnovati čim boljšo strategijo prisotnosti na medmrežju, ki nam bo omogočila, da s svojimi produkti pridemo čim bližje svoji ciljni publiki. In kje je to lažje kot na Facebooku, kjer se ljudje povezujejo preko interesov in zanimanj?

Facebook oglaševanje nam omogoča, da preko sistema priporočil prijateljev in znancev informacijo o svojem produktu, storitvi ali vsebini razširimo med podobnomisleče ljudi, saj v splošnem raje zaupamo priporočilu nekoga, ki ga poznamo, kot pa enostavnemu oglasu. In Facebook, kjer se prepletata zasebna sfera in javni prostor, je odličen kraj za ciljno oglaševanje, ki je obenem visoko učinkovito. Od ust do ust gre tako od prijatelja do prijatelja ter na koncu od Facebook prijatelja do Facebook prijatelja.

Oglaševanje preko Facebooka proteka preko kreiranja Facebook profila ali strani, preko katere oglašujete svoj produkt ali storitev. Pri tem je potrebno čimveč iznajdljivosti, kreativnosti ter interakcije z uporabniki, saj klasično enosmerno oglaševanje v medmrežnem prostoru ni nujno najbolj učinkovito. Preko sistema Facebook Ads se potem ustvari oglas, ki vašemu sistemu od ust do ust priključi še dodatne ljudi, ki niso nujno povezani z že obstoječo mrežo. Tako dosežemo največji možni krog ciljne in zainteresirane publike.

Oglaševanje na Facebooku omogoča enostavno merjenje uspešnosti in odzivnosti, je finančno in stroškovno preprosto ter nam omogoča neposreden dostop do naše ciljne publike, ki pa jo lahko oblikujete glede na spol, starost, lokacijo, zanimanja in drugo. Vsekakor je Facebook oglaševanje odličen način za hitro in stroškovno učinkovito oglaševanje na spletu.