Kaj je affiliate marketing?

Morda ste kdaj že slišali za tako imenovani affiliate marketing oziroma po slovensko partnersko trženjePa veste kaj je to?

Partnersko trženje je dogovor med lastnikom spletne trgovine in lastnikom neke spletne strani, pri katerem drugi trži izdelke prvega, ta pa mu v zameno ponudi določeno provizijo za vsak prodani izdelek. Affiliate marketing je zagotovo ena izmed tistih oblik trženja, pri katerih sta zadovoljni obe poslovni strani – vsak spletni založnik si želi dodatnega zaslužka, vsak lastnik spletne trgovine pa več prodanih izdelkov. V kolikor imate tudi vi svojo spletno trgovino, razmislite o takem načinu marketinga.

Kako začeti

Vzpostavite tako imenovan affiliate (partnerski) program in omogočite drugim spletnim mojstrom, da se prijavijo vanj. Višjo provizijo kot jim boste ponudili, bolj bodo zainteresirani za promocijo vaših izdelkov.

Prednosti

Prednost affiliate marketinga je zagotovo ta, da plačate izključno za prodane izdelke. Zagotovo ste že slišali za rek, da je polovica denarja, ki ga vložite v oglaševanje, vrženega stran, vendar da nikoli ne vemo, katera polovica je to. Pri partnerskem trženju pa ne preplačujete oglaševanja, vendar še več – pri tem dodatno zaslužite.

Kako beležite prodaje

Ob tem vas najbrž zanima tudi, kako lahko beležite prodaje na drugih straneh oziroma ali vas lahko lastniki spletnih strani prevarajo. Sistem, ki beleži izvršene prodaje se imenuje affiliate tracking. Le-ta temelji na piškotkih (cookiejih), posebej za lastnika generiranih URL naslovih ali ID-številk. Affiliate tracking tako izsledi in zabeleži obiskovalce, ki so na vašo stran prišli preko vaših partnerjev, s čimer je zanesljivost tovrstnega marketinga popolnoma zagotovljena.

Affiliate programi

Affiliate marketing je zelo priljubljen način trženja, ki se ga poslužujejo vse največje svetovne spletne trgovine (npr.: Amazon & eBay), kot tudi spletne banke (npr.: Skrill & Neteller).

Partnerski program za Skrill in Neteller: https://paynura.com/

 

 

 

Marko Štrbac

Direktor

Marko Štrbac vodi podjetje Vendi d.o.o. in ima več kot 12 let izkušenj iz področja optimizacije in izdelave spletnih strani ter trgovin. Poleg snovanja strategij za digitalni marketing se ukvarja tudi s spletnim oglaševanjem in raziskuje nove načine, kako uspešno doseči spletne uporabnike. Najbolj domače se počuti v analizi spletnih strani, snovanju načrtov za njihovo izboljšanje in doseganje poslovnih ciljev.