Facebook je spletno družabno omrežje namenjeno zabavi, komuniciranju, vzpostavljanju družbenih odnosov ter razvedrilu. S prijavo si ustvarimo spletni profil, h kateremu lahko dodamo slike in vnesemo osebne podatke, ki si jih želimo deliti z izbranim krogom ljudi. V Facebookovem iskalniku lahko poiščemo svoje znance, prijatelje oz. druge ljudi, s katerimi bi želeli vzpostaviti stike in jih dodamo med »prijatelje«.

Dostop do naših osebnih podatkov lahko odobrimo za vse uporabnike Facebooka, za skupino naših »prijateljev«, samo za nas ali pa za določen krog ljudi, ki jih lahko poljubno izbiramo.
Poleg navadnih uporabnikov lahko na Facebooku najdemo tudi številna podjetja in interesne skupine.

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku poteka na več načinov. Facebook kot podjetje nam nudi oglaševanje, ki ga plačujemo po učinku in sicer na klik ali pa na prikaze, kjer se cene za klik oglasa gibljejo od 0,25- 0, 55 EURcene za 1000 prikazov oglasa pa od 0,11-0,24 EUR. Lahko pa vsak od nas oglašuje kar želi povsem brezplačno. S tem namenom se pojavljajo številne interesne skupine in profili podjetij. Tako si podjetje na primer omisli neko nagradno igro, za sodelovanje pa moramo označiti »všeč mi je«. S tem privabijo uporabnike, ki potem vidijo vse nadaljnje objave in ponudbe tega podjetja.

Malo drugačen način oglaševanja imajo interesne skupine. Lahko jo ustanovi vsak, bistvo pa je, da si omislimo neko temo, ki bo zanimala večje število ljudi. Tisti, ki jih tematika pritegne se včlanijo v skupino in ko ima ta kar nekaj uporabnikov lahko ustanovitelj oglašuje znotraj že oblikovane ciljne skupine.

Zlorabe na Facebooku

Z rastjo števila uporabnikov na Facebooku raste tudi število zlorab osebnih podatkov. Lahko si pa našo varnost zvišamo sami s tem, da dostop do osebnih vsebin omejimo le na krog ljudi, ki jim zaupamo. V primeru, da pride do zlorabe, jo moramo takoj prijaviti in bo Facebook poskušal zadevo rešiti. Zelo pazljivi moramo biti pri objavi podatkov, kot so domači naslov, telefonska številka in podobno, saj nas tako lahko nekdo najde tudi izven interneta in ni nujno, da bo njihov namen dober.

Facebook film (The Social Network – Socialno omrežje)

Če pa koga izmed vas zanimajo začetki in uspeh Facebooka si lahko ogledate tudi film z naslovom » The Social Network« -»Socialno omrežje«, ki so ga posneli leta 2010 in govori o nastanku Facebook omrežja. Nominiran leta 2011 za 8 oskarjev, prejel pa 3 oskarje.