Kaj je Google AdWords?

Google Adwords je spletna oglaševalska storitev, ki jo je razvilo svetovno znano ameriško podjetje Google. Google Adwords je Googlov glavni oglaševalski izdelek, katerega prednost in učinkovitost oglaševanja so prepoznala številna podjetja po vsem svetu.

Dejstva o Google Adwords

Google Adwords ponuja PPC (pay-per-click) – plačilo na klik, oglaševanje za CPM (cost-per-thousand) – cena na tisoč prikazov in oglaševanje za besedila, pasice, medijske oglase ter drugo. Oglaševalski program zajema lokalno, nacionalno in mednarodno distribucijo. Googlovi oglasi so kratki, z enim naslovom z največ 25 znaki in dvema dodatnima vrsticama. Slikovni oglasi morajo biti narejeni po standardih organizacije Interactive Advertising Bureau. Prodajni in podporni oddelek Google Adwords ima sedež v kraju Mountain View v Kaliforniji.

Google adwords

Če bi se tudi vi radi oglaševali na spletu, smo vam pri podjetju Vendi pripravili različne pakete Google oglaševanja.

Kako deluje program Google Adwords?

S spletnim oglaševalskim programom Adwords lastnik spletne strani ali podjetje, ki oglašuje, samo kontrolira in odloča o količini sredstev, ki jih bo namenilo oglaševanju. Poleg tega nastavi tudi ključne besede, ki so primerne za oglas. Google Adwords pa vodi statistiko klikov in prikazov ter razmerje med njimi.

Postopek oglaševanja v Google Adwords

Postopek je naslednji: izdelava oglasa in izbira ključnih besed, prikaz oglasa v Googlu ter privabljanje strank. Če bodo uporabniki iskalnika Google uporabili kakšno od oglaševanih ključnih besed, bo večja verjetnost, da se bo ta oglas prikazal zraven rezultatov iskanja. Na ta način se bo oglas prikazal željeni ciljni skupini. Če bo oglas za obiskovalce zanimiv, bodo kliknili nanj in s tem se bodo povečale možnosti za prepoznavnost podjetja in pa tudi nakup na spletni strani.

Kaj nudi Google Adwords?

  • Ciljno usmerjeno oglaševanje, večji nadzor nad oglasi in proračunom.
  • Oglasi so lahko ciljno usmerjeni na določeno geografsko regijo in določen jezik.
  • Google bo oglaševalcu zaračunal določen znesek samo v primeru, če nekdo klikne na oglaševan oglas in ne, če je oglas samo prikazan.

Marko Štrbac

Direktor

Marko Štrbac vodi podjetje Vendi d.o.o. in ima več kot 12 let izkušenj iz področja optimizacije in izdelave spletnih strani ter trgovin. Poleg snovanja strategij za digitalni marketing se ukvarja tudi s spletnim oglaševanjem in raziskuje nove načine, kako uspešno doseči spletne uporabnike. Najbolj domače se počuti v analizi spletnih strani, snovanju načrtov za njihovo izboljšanje in doseganje poslovnih ciljev.