Stalno naraščanje števila obstoječih spletnih strani je za vsakogar, ki s svojimi produkti in storitvami nastopa na trgu in se bori za pozornost uporabnikov interneta, precej negostoljuben prostor. Uporabnik sam med množico obstoječih strani težko najde točno tisto, ki jo išče in si zato največkrat pomaga s spletnimi iskalniki (Google, Bing, Yahoo!, Najdi.si etc.), ki glede na vnešene ključne besede prikažejo seznam najbolj primernih in ustreznih spletnih strani. In, ker uporabnik največkrat pogleda le prvo prikazano stran zadetkov ali še večkrat le prvih nekaj povezav, je za vse, ki se borijo za uporabnikovo pozornost ključna vidljivost, to je obstoječa povezava čimbolj pri vrhu prve prikazne strani. Povečevanje vidljivosti v iskalnikih je mogoče s plačilom spletnemu iskalniku ali pa s pomočjo optimizacije spletne strani za iskalnike (Search engine optimization – SEO).

SEO nam omogoča, da svojo spletno stran prilagodimo tako, da bo pri naključnem iskanju določenih ključnih pojmov na različnih spletnih iskalnikih uvrščena čim višje, kar posledično pomeni večjo možnost zadetka in obiska naše spletne strani.

Najpomembnejši element SEO optimizacije so ključne besede, saj predstavljajo jedro po katerem brskajo spletni iskalniki. Izbira pravih ključnih besed za SEO, ponavadi med 5 in 10 (odvisno od industrije), je tako prvi in najpomembnejši korak za uspešno optimizacijo vaše spletne strani. Ključne besede, ki jih boste uporabili za SEO morajo čim bolje opisati vašo spletno stran in produkte/ storitve, ki jih ponujate. Za njihovo izbiro se je najbolje postaviti v kožo vašega kupca produktov ali odjemalca storitev ter razmisliti katere besede bi uporabil za iskanje vaše spletne strani.

Ko določimo ključne besede za SEO je izjemno pomembno njihovo umeščanje na spletno stran in doseganje zadostne gostote pojavljanja. Optimizacija je boljša in uspešnejša, če so besede umeščene v naslov strani (URL), naslove, prve odstavke, naslove odstavkov, imena datotek in podobno, saj spletni iskalniki besedam na teh mestih pripisujejo večjo težo, kar posledično povečajo relevantnost spletne strani v prikazu zadetkov.

Optimizacija spletne strani (SEO) je ključnega pomena za organsko in neplačljivo povečevanje vidljivosti vašega spletnega mesta za spletne iskalnike. Vsekakor pa je pri SEO potrebno ohraniti ravnotežje med željo po čim večjem številu zadetkov in ponujanjem ustrezne in uporabne vsebine obiskovalcem spletne strani.