NAPAKE, KI VAS STANEJO DOBREGA VTISA

  1. Preveč podatkov

Nekaterim se zdi vse zelo pomembno: ime, funkcija, kontaktni podatki, logotip, slogan, opis prodajnega programa itd. Ko vse to Grafični oblikovalec prenese na format vizitke, dobimo natrpano prednjo stran vizitke, ki lahko odbija ali celo onemogoča branje. Ironično pa je pri večini takih vizitk zadnja stran prazna… Včasih je bilo tako, da si na sprednji strani imel vse podatke podjetja in si zadaj še kaj zapisal, danes pa je pomembno lepo oblikovati vizitko, ker odraža celostno podobo podjetja.

  1. Ni razvidno, kaj podjetje počne in za koga

Včasih je dejavnost očitna že iz imena podjetja, v večini primerov pa ne. Povrhu vsega vizitka ni oblikovana v skladu z dejavnostjo podjetja niti ne vsebuje kratkega opisa, kaj podjetje omogoča in komu. Tako je povsem neprimerno pričakovati, da bo prejemnik vizitke vedel ali si zapomnil, kaj ponujate. Zato je potrebno biti pozoren pri oblikovanju in izbiri grafičnih elementov.

  1. Ni razvidno, zakaj naj bi vas prejemnik poklical

Vizitka je poziv k navezovanju stika, ne spisek kontaktnih podatkov. Ne gre pričakovati, da bo telefon zvonil cel dan samo zaradi napisane telefonske številke. Prejemnika vaše vizitke morate spodbuditi in mu dati konkreten razlog za klic. Razmislite, kakšen problem lahko reši ali kaj lahko dobi prejemnik, če vas pokliče. Nato to napišite, po možnosti na zadnjo stran, kjer je dovolj prostora. Tudi iz raziskav je razvidno, da si več kot 70% ljudi prej zapomni vizitko po barvi in dizajnu, kot pa to od koga je vizitko dobil.

  1. Slaba kakovost oblikovanja, tiska in papirja

Ker so vizitke majhne, se marsikomu zdi, da mora tudi njihova izvedba biti kratka in poceni. Posledica tega so nečitljivo oblikovanje, izbira neprimernega papirja in nenatančen tisk. Najbolj zmotno pa je prepričanje, da z nestandardnim formatom damo vizitki lastnost, ki izstopa. V resnici takšne vizitke največkrat pomečkane končajo v košu, ker ne ustrezajo velikosti vizitnikov. Lahko je inovativna rešitev v pravi velikosti, možnosti je veliko, vseeno pa se je potrebno držati formata. Najbolj običajen format vizitke je 55 x 85mm. Znotraj tega formata je možnosti veliko (perforacije, slepi tisk,…)

 

KAKŠNE SO TOREJ SESTAVINE DOBRE VIZITKE?

  • vizitka ne sme biti preobložena s podatki
  • videz vizitke v skladu z dejavnostjo, s katero se ukvarjamo
  • uporabite tudi zadnjo stran vizitke
  • napišite razlog za stik in sodelovanje vami
  • pustiti mora prostor, kamor si lahko prejemnik kaj zapiše
  • kakovost vizitke mora biti dobra
  • profesionalno oblikovana vizitka in v skladu s podjetjem
  • vizitka lahko vsebuje tudi vašo fotografijo

SLABA IN DOBRA VIZITKA STANETA ENAKO!

Vizitka je v primerjavi z vsemi ostalimi prodajnimi orodji zelo poceni. Pomembno se je zavedati, da slaba in dobra vizitka staneta enako, razlika je le v času, ki ga posvetimo pripravi vsebine. In resnično je odveč razmišljati, kaj se bolj splača, ko pa je dejstvo, da vizitka sodeluje pri navezovanju prvega stika ter ustvarjanju našega prvega in najpomembnejšega vtisa.

Kvalitene in profesionalne vizitke vam lahko oblikuje pri Vendi.si

Vse kar morate storiti je, da pošljete povpraševanje in mi vam bomo poslali neobvezujočo ponudbo.