Vsebinski marketing (content marketing) postaja vedno bolj pomemben način promocije in trženja, saj z njim lahko dosežemo več! Medtem ko oglaševalci in podjetja vedno bolj ugotavljajo, da nekatere marketinške startegije postajajo zastarele in v 21. stoletju preprosto ne delujejo več, pa za vsebinski marketing vlada vse večje zanimanje. Z njim namreč lahko dosežemo izjemne rezultate.

Ena najuspešnejših spletnih marketinških strategij

Raziskave kažejo, da vsebinski marketing velja za eno najbolj uspešnih spletnih marketinških strategij, kar nas ne sme presentiti, če vemo, kaj vsebinski marketing je – temelji namreč na kakovostni vsebini: različnih informativnih ali zabavnih člankih, blogih, uporabnih podatkih, video posnetkih in vsej drugi vsebini, ki zanima spletne obiskovalce.

Zakaj je torej vsebinski marketing tako uspešen?

Ker spletni obiskovalci cenijo kakovostno vsebino.

Na spletu je vse polno informacij, a najbolj brane so tiste, ki so zanimive, poučne, informativne ali zabavne. Takšne vsebine so na spletu najbolj cenjene med spletnimi obiskovalci, ki si hitro zapomnijo, katere spletne strani je vredno obiskati in katere ne. Enako velja za sledenje določenim blagovnim znamkam ali stranem na družbenih omrežjih, naročilu na newsletter in vse ostalo. Kakovostna vsebina je torej najboljše marketinško orodje!

Ker ni vsiljiv, ampak brezplačno  ponuja uporabne informacije.

Raziskave kažejo, da preveč vsiljivo oglaševanje lahko doseže celo nasproten učinek od želenega. Nevsiljive marketinške prakse so zato veliko boljša izbira, če se želite približati potencialnim strankam in jih navdušiti. Če jim brezplačno ponudite uporabne informacije, vas bodo spletni obiskovalci veliko raje obiskali, spremljali in vam sledili, kot če jim ponujate le nadležne oglase. Uporabne informacije in vsebine so zato ključne pri uspešnem brandingu.

Ker ponuja točno tisto, kar stranke iščejo na spletu.

Zakaj ne bi spletnim obiskovalcem ponudili točno tistih vsebin, ki jih iščejo na spletu? Vsebinski marketing temelji na podrobni analizi zanimanj in interesov vaših potencialnih strank in drugih spletnih obiskovalcev, zato jim lahko ponudite točno takšne vsebine, kot jih iščejo na spletu ter tako poskrbite za to, da obiščejo vašo spletno stran, začnejo spremljati ali slediti vaše strani na družbenih omrežjih, ali pa si vas bolje zapomnijo, s čimer se izboljša vaša spletna prepoznavnost.

Vsebinski marketing je torej tisto marketinško orodje, s katerim lahko dosežete vse svoje cilje!