Zakaj je vsebinski marketing tako uspešen?

Vsebinski marketing (content marketing) postaja vedno bolj pomemben način promocije in trženja, saj z njim lahko dosežemo več! Medtem ko oglaševalci in podjetja vedno bolj ugotavljajo, da nekatere marketinške startegije postajajo zastarele in v 21. stoletju preprosto ne delujejo več, pa za vsebinski marketing vlada vse večje zanimanje. Z njim namreč lahko dosežemo izjemne rezultate.

Ena najuspešnejših spletnih marketinških strategij

vsebinski marketing Raziskave kažejo, da vsebinski marketing velja za eno najbolj uspešnih spletnih marketinških strategij, kar nas ne sme presentiti, če vemo, kaj je vsebinski marketing. Temelji namreč na kakovostni vsebini: različnih informativnih ali zabavnih člankih, blogih, uporabnih podatkih, video posnetkih in vsej drugi vsebini, ki zanima spletne obiskovalce.

Z drugimi besedami, vsebinski marketing je ustvarjanje brezplačne vsebine, ki na takšen ali drugačen način pomaga spletnim uporabnikom. Z nasveti ali rešitvami jih lahko spodbudi k nakupu izdelkov ali storitev. Nikar naj vas preveč ne zavede prodajni element – cilj vsebinskega marketinga je izobraževanje oziroma pomoč uporabnikom. Pridobite si njihovo zaupanje in jim pomagajte iz zagat z vašimi strokovnimi rešitvami.

Zakaj je torej vsebinski marketing tako uspešen?

Ker spletni obiskovalci cenijo kakovostno vsebino.

Na spletu je vse polno informacij, a najbolj brane so tiste, ki so zanimive, poučne, informativne ali zabavne. Takšne vsebine so na spletu najbolj cenjene med spletnimi obiskovalci, ki si hitro zapomnijo, katere spletne strani je vredno obiskati in katere ne. Enako velja za sledenje določenim blagovnim znamkam ali stranem na družbenih omrežjih, naročilu na newsletter in vse ostalo. Kakovostna vsebina je torej najboljše marketinško orodje!

kakovostna vsebina na spletu Ker ni vsiljiv, ampak brezplačno  ponuja uporabne informacije.

Raziskave kažejo, da preveč vsiljivo oglaševanje lahko doseže celo nasproten učinek od želenega. Nevsiljive marketinške prakse so zato veliko boljša izbira, če se želite približati potencialnim strankam in jih navdušiti. Če jim brezplačno ponudite uporabne informacije, vas bodo spletni obiskovalci veliko raje obiskali, spremljali in vam sledili, kot če jim ponujate le nadležne oglase. Uporabne informacije in vsebine so zato ključne pri uspešnem brandingu.

Ker ponuja točno tisto, kar stranke iščejo na spletu.

Zakaj ne bi spletnim obiskovalcem ponudili točno tistih vsebin, ki jih iščejo na spletu? Vsebinski marketing temelji na podrobni analizi zanimanj in interesov vaših potencialnih strank in drugih spletnih obiskovalcev, zato jim lahko ponudite točno takšne vsebine, kot jih iščejo na spletu ter tako poskrbite za to, da obiščejo vašo spletno stran, začnejo spremljati ali slediti vaše strani na družbenih omrežjih, ali pa si vas bolje zapomnijo, s čimer se izboljša vaša spletna prepoznavnost.

Vključite vsebinski marketing v vse marketinške procese

vsebinski marketing na družbenih omrežjih Kot povedano, spletni uporabniki pomoč iščejo na spletu. Splet pa je ogromen in sega krepo prek iskanja na Googlu; obsega celo vrsto družbenih omrežij, spletnih strani, in tako naprej. Zato uporabne vsebine ne objavljajte le na enem kanalu, na primer na blogu. Vključite ga v vse marketinške procese, ki jih vodite in objavite na vseh obstoječih kanalih. Za pomoč smo vam pripravili spodnje predloge, kje vse lahko uporabite vsebinski marketing:

  • Družbena omrežja – zajemite vsa družbena omrežja na katerih se vaše podjetje predstavlja. Naredite načrt, kako se boste predstavili na vsakem posebej, saj ima vsako omrežje svoje posebnosti. Facebook, Instagram, Tik tok, so si pri predstavljanju vsebin svojim uporabnikom in tudi v ciljni publiki precej različni!
  • Optimizacija spletnih strani (SEO) – poskrbite, da bo vaša spletna stran primerno optimizirana. Vsebina splene strani, ki je zgrajena okoli ustreznih ključnih besed je bistvena, da vas bo spletni iskalnik uvrstil visoko med rezultate iskanja. Ko gre za kakovostno vsebino, bi lahko rekli, da gresta SEO in vsebinski marketing z roko v roki.
  • Spletno oglaševanje – z oglaševanjem na spletu lahko spretno dopolnite ves trud, ki ga vlagate v vsebinski marketing. Uskladite vsebino besedil z vsebino oglasov, in spletne oglaševalske kampanje bodo delovale bolje z manjšim vložkom.
  • PR strategija – ne nazadnje ne pozabite narediti koraka nazaj in se vprašati, kaj vaše uporabnike resnično zanima. Kot zaposleni v podjetju lahko pogosto izgubimo zmožnost pogleda od zunaj. Poskušajte se postaviti v kožo svojih strank in določiti, katere vsebine v sklopu vsebinskega marketinga bi jim lahko pomagale, rešile težavo ali pa olajšale življenje.

Vsebinski marketing je torej tisto marketinško orodje, s katerim lahko dosežete vse svoje cilje!

Ana Bogataj

Specialistka za vsebinski marketing

Specialistka za vsebinski marketing